Home » , , , » Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Film Streaming

Mitt I Plåten! (1981) Fullständig Film Streaming

online streaming Mitt I Plåten! i topp videoformat. kolla hela filmen Mitt I Plåten! i bästa kvalitet. ladda ner hela Mitt I Plåten! i högupplöst format. fullständig strömning Mitt I Plåten! i högsta kvalitet. spela film Mitt I Plåten! i hd-format.


Nu kan du se totalt beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : I_7_y0HhAmY
  • Översättning av film : BG,CS,DA,DE,EN,ES,FR,HE,HU,IT,NL,PL,RU,SV,TR,UK,
  • Aktörer som film :Johnny Yune (Talk Show Host), Warren Berlinger (Shakey Finch), Michael Hui (Michael Ho, Jamie Farr (The Sheik), Lamborghini Babe #2), Robert Tessier (Biker), Jackie Chan (Jackie Chan, Norman Grabowski (Petoski), Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Jr.), Terry Bradshaw (Terry), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Dean Martin (Jamie Blake), Burt Reynolds (J.J. McClure), Rick Aviles (Mad Dog), Subaru Driver), Richard Losee (Trans Am Driver), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Bianca Jagger (Sheik's Sister), Peter Fonda (Chief Biker), Lamborghini Babe #1), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Alfie Wise (Batman), George Furth (A. F. Foyt), Molly Picon (Mom Goldfarb), Farrah Fawcett (Pamela Glover), Bert Convy (Bradford Compton), Jr. (Morris Fenderbaum), Jimmy Snyder (The Greek), John Fiedler (Desk Clerk), Sammy Davis, Joe Klecko (Polish Racing Driver), Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Tara Buckman (Jill Rivers, Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Kathleen M. Shea (Starting Girl), Subaru Engineer), Mel Tillis (Mel)

0082136

Mitt I Plåten! är en livskraftig film utsöndras genom Eurasia Investments, som har en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

Om du väljer att försöka leta efter Filmer efter titel Mitt I Plåten!, du är på idealisk hemsida. Här kan du akta gratis eller ladda ner den från din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du kanske också vill titta oräkneligt senaste filmtitlar utan kostnad genom att registrera som deras medlem. du bara tar 2 minuter att välja och ta emot tiotals senaste filmerna utan att spendera en krona

... titta hela filmen Mitt I Plåten! i HD-video 720p ....




Editor : William D. Gordean, Director : Hal Needham, Editor : Donn Cambern, Original Music Composer : Al Capp, Director of Photography : Michael C. Butler, Screenplay : Brock Yates, Producer : Albert S. Ruddy
Ja, nu du kan titta på film avseende Mitt I Plåten! 100% längd och har den anslutning till detta film Mitt I Plåten! Full HD 1080P.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

0 comments:

Post a Comment